هزینه ۷۴ میلیارد ریالی منطقه ۶ اصفهان برای ایمن‌سازی معابر طی ۴ ماه

رئیس اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: طی چهار ماه نخست امسال برای ایمن‌سازی و اصلاح هندسی معابر این منطقه، بالغ‌بر ۷۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

سیدمحمد لوح‌موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه شش شهرداری اصفهان اظهار کرد: بیشتر اقدامات این حوزه طی چهار ماه نخست امسال در زمینه ایمن‌سازی و اصلاح هندسی معابر منطقه بوده که با رقمی بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: از جمله اقداماتی که در چهار ماه ابتدای سال جاری انجام شده است، می‌توان به ایمن‌سازی بلوار روح‌الامین، اصلاح هندسی گذر واله، اجرای رفیوژ میانی خیابان مصلی، ایمن‌سازی دوربرگردان‌ها و رمپ‌های بزرگراه‌های واقع در محدوده این منطقه و اجرای خط‌کشی طولی خیابان‌های سطح منطقه به طول ۷۸ هزار متر اشاره کرد.

هزینه ۷۴ میلیارد ریالی منطقه ۶ اصفهان برای ایمن‌سازی معابر طی ۴ ماه

رئیس اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه شش شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای روشنایی گذرگاه‌های عابر پیاده، اجرای طرح چراغ‌گذاری میدان آزادی، اجرای موانع فلزی دارای قابلیت عبور ویلچر در پارک مرداویج، اجرای ارتفاع‌سنج در انتهای خیابان آبشار اول برای جلوگیری از برخورد خودروهای سنگین با ارتفاع بالا و بار غیرمجاز با پل غدیر از دیگر اقدامات این منطقه در چهارماهه نخست ۱۴۰۲ بوده است.

وی ادامه داد: اقداماتی از جمله ساماندهی دسترسی‌های عبور عرضی عابر پیاده در خیابان سجاد (ع)، نصب و راه‌اندازی چهار سایت دوربین نظارت تصویری، تعمیر و نگهداری تابلوها و علائم ترافیکی مسیرهای بی‌آرتی و اجرای طرح ایمنی ترددها در خیابان هزارجریب در چهار ماه گذشته انجام شده است.

هزینه ۷۴ میلیارد ریالی منطقه ۶ اصفهان برای ایمن‌سازی معابر طی ۴ ماه

لوح‌موسوی با بیان اینکه بودجه حمل‌ونقل و ترافیک منطقه شش شهرداری در سال جاری ۳۹۰ میلیارد ریال است، گفت: طی چهار ماه نخست امسال ایمن‌سازی و اصلاح هندسی معابر منطقه با رقمی بالغ‌بر ۷۴ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 678112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.