شهرداری تهران وضعیت درمانی کودک حادثه‌دیده در متروی علی‌آباد را دنبال می‌کند

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری پایتخت وظیفه دارد در حادثه غم‌انگیز و تلخ قطع دست کودک ۹ ساله، از هرآنچه در توان دارد، برای درمان کودک استفاده کند که این مهم از ابتدا در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی امروز _یکشنبه پانزدهم مردادماه_ در صدوشصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه پله‌برقی جنوب پایتخت که موجب قطع دست دختر بچه ۹ ساله دچار آسیب شود، اظهار کرد: مسئولیت کار پله‌برقی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران است و با توجه به روند معمول در بروز حوادث، اطلاعیه ابتدایی را روابط‌عمومی سازمان زیباسازی منتشر می‌کند.

وی افزود: اطلاعیه اولیه بر اساس مشاهدات همکاران پیرامون حادثه مذکور مطرح شد و بررسی‌های بعدی، ابعاد و جزئیات حادثه را معلوم خواهد کرد.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در شهرداری پایتخت، کمیته HSE نهاد مشخصی است و یک کارگروه برای بررسی این حادثه تشکیل شده است که این موضوع را پیگیری خواهد کرد و نظریه تخصصی را ارائه خواهد داد.

محمدخانی ادامه داد: پزشکان باید پیرامون موضوعات پزشکی اظهار نظر کنند، اما معاون خدمات شهری و رئیس سازمان زیباسازی روز گذشته در بیمارستان از این کودک عیادت و با خانواده او صحبت کردند.

محمدخانی اضافه کرد: شهرداری پایتخت وظیفه دارد در این حادثه غم‌انگیز و تلخ، از هرچه در توان دارد، برای درمان کودک استفاده کند که این مهم از ابتدا در حال انجام است.

کد خبر 678098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.