عرضه محصولات روستائیان با راه‌اندازی بازار الکترونیک شرکت پست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی بازار الکترونیک شرکت پست، مسیر عرضه محصولات تولیدی روستائیان را هموار می‌کند.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه معرفی تولیدات و محصولات روستاییان به سراسر کشور از طریق بازار الکترونیک تسهیل شده است، خاطرنشان کرد: ارائه محصولات از طریق این سرویس در کاهش هزینه‌های جانبی عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سرویس جدید شرکت پست فرصت مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا قرار داده است، افزود: هنرمندان حوزه صنایع‌دستی می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات آثار خود را در معرض فروش بگذارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به گستره سراسری این بازار معتبر در ایران، خریداران می‌توانند با آسودگی خیال ضمن انتخاب محصول از طریق وب‌سایت، سفارش خود را ثبت، پیگیری و در محل دریافت کنند.

حسن‌زاده از تمام تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا به ویژه هنرمندان حوزه صنایع‌دستی و محصولات بومی برای ثبت‌نام در سرویس بازار الکترونیک شرکت ملی پست ایران به نشانی http://Ebazar.post.ir دعوت به عمل آورد.

کد خبر 678043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.