دعوت رئیس پلیس تهران به صحن شورا برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم در بعضی نقاط تهران همچون تجریش، آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و در حال افزایش است. پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس تهران داشته باشیم تا موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه پانزدهم مردادماه_ در صدوشصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به منظور ساخت برنامه (از سرگذشت) تشکر می‌کنم.

وی افزود: موضوع برنامه مذکور روایت شنیده نشده چهره‌های معروف است که بر سر دوراهی‌های زندگی تصمیمات مهمی را مطرح می‌گیرند. این برنامه به مناسبت ایام محرم به تصویر کشیده شده و از برنامه‌های پرمخاطب است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر هفته گذشته خود مبنی گسترش آسیب‌های اجتماعی در مراکز شهر تهران خاطرنشان کرد: پس از تذکر من و با همکاری شهرداری و پلیس تهران، نقطه اتصال خیابان انقلاب به میدان امام حسین (ع) پاکسازی شد.

نادعلی ادامه داد: شب گذشته مشاهده کردم تعداد معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در این نقطه و سایر نقاط پایتخت به یک‌باره چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم در سایر نقاط تهران همچون تجریش، اینگونه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و در حال افزایش است. پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس تهران داشته باشیم تا موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 678036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.