تقدیر و دلجویی استاندار کرمانشاه از بانوی آمربه‌معروف

استاندار کرمانشاه با حضور در منزل شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم، از همسر و فرزندان وی که روز گذشته از سوی چند فرد هنجارشکن مورد هتک حرمت و اهانت قرار گرفته بود، دلجویی و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی با حضور در منزل شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم، از همسر و فرزندان وی که روز گذشته از سوی چند فرد هنجارشکن مورد هتک‌حرمت و اهانت قرار گرفته بود، دلجویی و تقدیر کرد.

در این دیدار که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل بانوان و خانواده و روابط عمومی استانداری هم حضور داشتند، صحرایی با تاکید بر رعایت قانون و هنجارهای اخلاقی و دینی و حمایت از آمران‌به‌معروف در جامعه، قول پیگیری ویژه این پرونده و هتک‌حرمت صورت گرفته را داد.

همسر شهید علیخانی هم از برخی سهل‌انگاری‌ها و کم‌کاری‌ها در حمایت از آمران‌به‌معروف انتقاد کرد و در عین حال گفت که در تداوم مسیر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ثابت قدم خواهد ایستاد.

همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی اخیراً پس از دادن تذکرلسانی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ابتدا در همان محل مورد اهانت فرد هنجارشکن قرار گرفته است، سپس فرد هنجارشکن با همراهی اقوام به منزل شهید حسین علیخانی هجوم برده و با ورود به منزل شهید علیخانی، همسر و دو دختر او را مورد بی‌حرمتی و ضرب و شتم قرار داده و گوشی‌های تلفن همراه همسر و دختران شهید را می‌شکنند

کد خبر 677992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.