سپاه و بسیج تا اطفای کامل آتش در جنگل‌های مریوان در منطقه حضور دارند

سخنگوی سپاه با اشاره به موفقیت عملیات اطفای آتش جنگل‌های مریوان در عصر امروز (شنبه) گفت: بالگردها و نیروهای سپاه و بسیج تا تثبیت وضعیت و اطمینان از اطفای قطعی آتش در منطقه حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، سردار رمضان شریف در پی مهار و اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان که عصر امروز (شنبه) با تلاش سازمان‌ها و مشارکت نیروهای بسیجی و مردمی انجام پذیرفت، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مجاهدانه و شجاعانه جنگل‌بانان، آتش‌نشانان، پاسداران و نیروهای هلال احمر، بسیج و مردم منطقه و راهبری مقامات و مسئولان استانی و محلی، آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های مریوان مهار و عصر امروز شنبه عملیات اطفا آتش با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: نیروهای بسیجی و پاسداران از همان ساعات اولیه بروز حادثه به منطقه اعزام و در روزهای اخیر در کنار سایر نیروها به انجام عملیات مهار آتش مشغول شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: به‌علت گسترش آتش و دشواری‌های عملیات اطفا زمینی، تعداد دو فروند بالگرد نیروهای زمینی و هوافضای سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده و به پشتیبانی عملیات از آسمان و تسریع فرایند مهار و اطفا آتش در جنگل پرداختند.

وی در پایان بر حضور پاسداران و بسیجیان و بالگردهای سپاه تا تثبیت وضعیت و اطمینان کامل از مهار آتش جنگل‌های مریوان در منطقه، تاکید کرد.

منبع: فارس

کد خبر 677980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.