فرشاد محمدی‌مهر تنها خرید معرفی‌نشده لیگ

فرشاد محمدی‌مهر نخستین عضو جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در نقل‌وانتقالات تابستانی محسوب می‌شود اما هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد محمدی‌مهر مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ابتدای خردادماه در تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور پیدا کرده تا پس از دو فصل بار دیگر به تیم سابق خود بازگردد. محمدی‌مهر نه‌تنها فصل بیستم را در جمع سبزپوشان سپری کرد بلکه در سال‌های قبل عضو آکادمی ذوب‌آهن نیز بوده است.

فرشاد محمدی‌مهر که پس از عملکرد خوب در ذوب‌آهن توسط محمد ربیعی برای مس رفسنجان جذب شد پس از حضور این سرمربی در ذوب‌آهن به اصفهان بازگردانده شد؛ البته در شرایطی که محمدی‌مهر فصل گذشته را به‌علت مشکلاتی که درخصوص خدمت‌سربازی‌اش به‌وجود آمده بود بیرون از زمین فوتبال سپری کرد و دوری از این فضا می‌تواند برای وی دو جنبه مثبت و منفی داشته باشد.

با همه این شرایط، محمدی‌مهر در تمام جلسات‌تمرینی و اردوهای تیم فوتبال ذوب‌آهن شرکت کرده تا با آمادگی کامل بتواند دوباره در پیراهن ذوب‌آهن بدرخشد. البته نکته عجیب ماجرای پیوستن محمدی‌مهر به ذوب‌آهن اینجاست که وی پس از اتمام قرارداد با مس رفسنجان و همراه با محمد ربیعی به‌عنوان بازیکن‌آزاد و به‌عنوان نخستین خرید سبزپوشان به گاندوها اضافه شد و حتی بعد از وی هفت بازیکن دیگر به جمع شاگردان ربیعی ملحق شدند و ده‌ها بازیکن بین تیم‌های لیگ برتری جابه‌جا شدند اما محمدی‌مهر هنوز توسط باشگاه ذوب‌آهن به رسانه‌ها و هواداران معرفی نشده است.

اینکه دلیل معرفی‌نشدن رسمی فرشاد محمدی‌مهر از سوی باشگاه ذوب‌آهن چیست را هنوز به‌طور مشخصی مدیران این باشگاه پاسخ نداده‌اند. این بازیکن مشکلاتی در قرارداد قبلی‌اش با مس رفسنجان داشت اما به‌نظر نمی‌رسد چندان خاص بوده باشد که مانع از پیوستن رسمی وی به ذوب‌آهن شود چرا که وی در تمام مدت دو ماه اخیر با سبزپوشان تمرین کرده تا مهیای فصل جدید لیگ برتر شود و پس از یک‌سال دوباره پای در زمین فوتبال بگذارد.

کد خبر 677966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.