چهارمین دوره آموزشی فرایند صدور پروانه ساختمانی برگزار شد

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزش مجازی «آشنایی با مراحل صدور پروانه ساختمانی» برگزار شد.

امید علی‌اصغری‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای استفاده شهروندان از سامانه اصنو و اصفهان‌نما در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و افزایش تعداد خدمات الکترونیکی، همچنین مقوله اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت شهرسازی و معماری اصفهان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و منتفع شدن مردم شهر از مزایای آن، کارگروه‌ها و جلسات زیادی در ابعاد مختلف به‌صورت روزانه و هفتگی در حال برگزاری است.

وی افزود: برای صیانت از سلامت مهندسان و ارتقای عدالت آموزشی و سطح علمی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، دوره آموزشی آشنایی با مراحل صدور پروانه ساختمانی به‌صورت آموزش مجازی با هماهنگی واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری برگزار شد و شهریه دوره نیز رایگان بود.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به سرفصل‌های دوره آموزشی آشنایی با مراحل صدور پروانه ساختمانی، تصریح کرد: معرفی سامانه اصنو و اصفهان‌نما و خدمات آن، معرفی فرایند پیش‌تفکیک، معرفی فرایند صدور پروانه ساختمانی جاری در شهرداری اصفهان و پرسش و پاسخ از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: مدت زمان برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مراحل صدور پروانه ساختمانی دو ساعت و مدرس دوره نیز عباس افرادی بود.

علی‌اصغری اظهار کرد: این‌گونه دوره‌ها برای معرفی آخرین تغییرات فرایند صدور پروانه ساختمانی در شهرداری اصفهان است تا مهندسان بتوانند اقدامات هدف‌مندتری را داشته و خدمت شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهند و تلاش بر این است که دوره مفیدی برای مخاطبان باشد.

کد خبر 677949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.