علی قلی‌زاده صدودوازدهمین خارجی تاریخ لخ‌پوزنان لهستان

علی قلی‌زاده پس از پایان دوران نقاهت می‌تواند با حضور در ترکیب لخ‌پوزنان لهستان، به صدودوازدهمین بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدوداً یک‌ماه قبل بود که علی قلی‌زاده ملی‌پوش ایرانی فوتبال کشورمان طی انتقال رسمی به‌مدت سه‌سال از تیم فوتبال شارلوآ بلژیک به لخ‌پوزنان لهستان پیوست و با مبلغ انتقال ۱.۸ میلیون یورو به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه و همچنین فوتبال لهستان تبدیل شد.

البته قلی‌زاده پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ و در زمان حضور قرضی در تیم فوتبال قاسم‌پاشا ترکیه به‌علت مصدومیت تحت عمل‌جراحی آرتروسکوپی زانو (مینیسک) قرار گرفت و باوجود اینکه طبق پیش‌بینی‌ها باید اکنون آماده بازگشت به میادین می‌بود، توانبخشی او کندتر از روال عادی پیش رفته و تا یکی دو ماه دیگر تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

علی قلی‌زاده پس از بهبود کامل مصدومیت، پشت‌سر گذاشتن ریکاوری و ملحق‌شدن به تمرینات گروهی لخ‌پوزنان، با قرار گرفتن در ترکیب این تیم، علاوه‌بر تبدیل شدن به سومین ایرانی تاریخ فوتبال لهستان، به صدودوازدهمین بازیکن خارجی تاریخ لخ‌پوزنان تبدیل خواهد شد.

پیش از قلی‌زاده، اندرسون، هوتیچ و بلاژیچ به‌عنوان دیگر خریدهای خارجی این فصلِ لخ‌پوزنان برای این تیم به میدان رفته و به‌ترتیب به صدونهمین، صدودهمین و صدویازدهمین بازیکنان خارجی تاریخ این باشگاه مبدل شدند.

کد خبر 677930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.