کشف ۷ کیلوگرم هروئین از معده ۲۵ قاچاقچی در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲۵ قاچاقچی که قصد وارد کردن مواد افیونی از طریق بلع در معده خود داشتند و استخراج هفت کیلو هروئین از معده آنها خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی سه روزه کشور، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد افیونی، اقدامات کنترلی خود را تشدید کرد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سه مرحله عملیات در شهرهای اصفهان و شهرستان‌های نجف‌آباد و سمیرم در مجموع ۱۳۸ کیلو تریاک را کشف و سه سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری ۲۵ قاچاقچی غیربومی که قصد ورود مواد مخدر به استان از طریق بلعیدن مواد در معده خود را داشتند خبر داد و گفت: با اقدامات پزشکی صورت گرفته در نهایت هفت کیلوگرم هروئین از معده این افراد استخراج شد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی در ایام تعطیل به صورت هوشمندانه راه‌های ورودی استان را رصد می‌کنند و با جان‌فشانی جلوی قاچاق مواد مخدر به استان را می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲۸ قاچاقچی دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 677911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.