کشف ۸۲۳ میلیارد انواع کالای احتکاری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش ۸۲۳ میلیارد ریال و پلمب ۹ انبار توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی طی تیرماه سال جاری خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکاری و برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، طرح ویژه‌ای را در تیرماه سال جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح از ۱۱۲ واحد صنفی و انبار بازدید به عمل آمد و در نهایت از یک واحد صنفی و ۹ انبار، انواع کالا شامل شکر، روغن و انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف و ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۲۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این راستا یک واحد صنفی و ۹ انبار پلمب و ۱۰ فرد متخلف دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. یکی از اقدامات اساسی در خصوص تحقق شعار مهار تورم که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده، مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای مورد نیاز و مایحتاج عمومی جامعه است.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با افراد سودجو و فرصت‌طلب که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 677899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.