عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ مردادماه

در این بسته خبری از نهضت آسفالت در کرج شتاب گرفت تا اهدای نشان «مشهدالرضا(ع)» همزمان با روز ملی مشهد و سرنوشت کارخانه بازیافت شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نهضت آسفالت در کرج شتاب گرفت

مهرداد کیانی، شهردار کرج اعلام کرد: با افزایش دو برابری تولید و توزیع آسفالت، نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی در این کلانشهر شتاب گرفته است.

۱۰ مصدوم حادثه کارخانه‌ای در ارومیه مرخص شدند

حسین سرباز رشید، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حضور به‌موقع آتش‌نشانان در یک کارخانه و بستن شیر اصلی مخزن آمونیاک برای جلوگیری از فاجعه بزرگ خبر داد و گفت: ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان مشخص شد

مراسم انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان برای سال سوم فعالیت این شورا در دوره ششم، روز شنبه در محل ساختمان شهرداری برگزار شد.

تدارک شهرداری تهران برای برپایی آئین پیاده‌روی اربعین

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری پویش‌های فرهنگی همزمان با برگزاری آئین اربعین حسینی با شعار «زندگی حسینی» به عنوان کار مشترک شهرداری تهران و نهادهای فرهنگی کشور خبر داد.

اهدای «نشان مشهدالرضا (ع)» همزمان با روز ملی مشهد برای اولین بار به اشخاص

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: نخستین دوره «نشان مشهدالرضا (ع)» ۱۰ دی ماه سال جاری همزمان با روز ملی مشهد اجرا خواهد شد. «نشان مشهدالرضا (ع)» به اشخاص حقیقی و حقوقی اهدا می‌شود که خدمتی ویژه و یا افتخاری برای مشهد کسب کرده باشند.

بهره‌برداری از همراه سرای «پناه» در تهران

محمد امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: همراه سرای پناه با ظرفیت ۱۱۰ نفر با همت خیرین و کمک شهرداری تهران در منطقه ۶ با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از پزشکان بیمارستان امام خمینی به بهره برداری رسید.

پلمب و تخریب خانه‌های «دودی» در محله شوش

ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پلمب و تخریب تعدادی از خانه‌های دودی محله شوش توسط شهرداری منطقه ۱۵ خبر داد.

سرنوشت کارخانه بازیافت شهرکرد چه می‌شود

داوود مؤمنی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در خصوص ساماندهی زباله‌گردها در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معمولاً زباله‌گردها تمایلی برای همکاری با شهرداری به منظور تفکیک زباله‌ها ندارند در حالی که بر اساس قانون کار، حقوق کارگری و حق بیمه برای آن‌ها از سوی شهرداری در نظر گرفته می‌شود.

کارخانه آسفالت اسدآباد صاحب گواهی استاندارد شد

بهرنگ دالوند، شهردار اسدآباد گفت: کارخانه آسفالت اسدآباد فاقد گواهی استاندارد بود که در اوایل سال‌جاری با اعتباری افزون بر چهار تا پنج میلیارد تومان گواهی استاندارد این کارخانه از محل اعتبارات شهرداری دریافت شد.

انتظار ما تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهر مشهد است

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بازدید مستمر شهردار از روند پروژه‌های عمرانی و رصد وضعیت آن‌ها اقدام بسیار امیدبخش و حائز اهمیتی است، انتصابات شهردار شاکله خود را پیدا کرده، بنابراین انتظار ما تسریع در روند اجرای پروژه‌ها است.

اعطای تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی به صاحبان تاکسی فرسوده در بندرعباس

حمیدرضا حیدری پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: به صاحبان تاکسی‌های فرسوده در بندرعباس تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

شهرداری یزد برای جلوگیری از نشت شیرابه زباله‌ها به آب‌های زیرزمینی آستین بالا زد

محمد رضا برزگر، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از ایجاد حوضچه‌های تثبیت و تبخیر شیرآبه‌های پسماندهای خانگی در شهر یزد خبر داد.

کد خبر 677896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.