کار سخت ذوب‌آهن برای حفظ محمدحسین اسلامی

مدیران باشگاه ذوب‌آهن با افزایش مبلغ قرارداد محمدحسین اسلامی می‌توانند این ستاره کلیدی را در اصفهان نگه‌ دارند وگرنه ممکن است وی با دریافت رضایت‌نامه راهی استقلال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین اسلامی پدیده چند فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران و ستاره ۲۲ ساله تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تنها یک‌فصل دیگر با گاندوهای نصف‌جهان قرارداد دارد و احتمال می‌رود سال آینده نیز در جمع سبزپوشان باقی بماند. اسلامی یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم در لیگ جدید به‌شمار می‌رود و طی هفته‌های اخیر همواره صحبت‌هایی درباره انتقال وی به تیم دیگر تیم‌های لیگ برتر از جمله استقلال مطرح شده است. به نظر می‌رسد آبی‌پوشان پایتخت به‌خصوص جواد نکونام به‌شدت خواهان جذب محمدحسین اسلامی برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر هستند اما تا این لحظه در انجام این انتقال ناموفق بوده‌اند.

طبق اطلاعات خبرنگار ایمنا، مبلغ قرارداد محمدحسین اسلامی با ذوب‌آهن به نسبت مبالغی که هم‌اکنون در بازار نقل‌وانتقالات وجود دارد پائین‌تر است و همین مسئله باعث شده است وینگر گاندوها در دوراهی ماندن یا رفتن قرار بگیرد؛ هرچند اسلامی به مدیران باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده علاقه‌مند است در تیمی که از آکادمی‌اش فوتبال حرفه‌ای خود را شروع کرده بماند اما در همین خصوص مدیران تیم ذوب‌آهن کار سختی را برای حفظ این ستاره ملی پوش‌خواهند داشت.

البته مبلغ رضایت‌نامه وی به‌قدری هست که تا این لحظه مدیران استقلال نتوانسته‌اند برای دریافت رضایت‌نامه اسلامی مدیران باشگاه ذوب‌آهن را متقاعد و با آن‌ها توافق کنند. ضمن اینکه محمد ربیعی هم به ماندن اسلامی در لیست ذوب‌آهن تاکید کرده است.

به نظر می‌رسد در روزهای منتهی به آغاز لیگ مذاکرات دوطرف ادامه داشته باشد تا بازیکن گاندوها که یکی از محصولات آکادمی ذوب آهن به‌شمار می‌رود، در جمع شاگردان ربیعی حفظ شود و در لیگ جدید شاهد حضور این بازیکن مؤثر در ترکیب گاندوها باشیم.

کد خبر 677888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.