انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با همگرایی انجام شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان روند و نتایج انتخابات سال سوم دوره ششم شورای اسلامی شهر را تشریح کرد و گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در فضایی خوب و با همگرایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _شنبه چهاردهم مردادماه_ در پایان نودوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به تاریخ آغاز فعالیت شورای ششم در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰، هر سال باید اعضای هیئت رئیسه شورا برای اداره بهتر و پیگیری امور انتخاب شوند که امروز این اتفاق برای سال سوم در فضای بسیار خوب و همگرایی ویژه انجام شد و در این رأی‌گیری، محمد نورصالحی برای سومین سال به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

وی با تقدیر از زحمات ابوالفضل قربانی به عنوان نایب رئیس شورا افزود: در انتخابات امروز سیدامیر سامع به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد و امیدواریم مسئولیت ویژه‌ای که در حوزه حمل‌ونقل بر عهده آقای قربانی است با قدرت و تمرکز بیشتر پیگیری شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جایگاه منشی اول شورا، فرزانه کلاهدوزان انتخاب شد و من به‌عنوان منشی دوم و سخنگو انتخاب شدم، همچنین با توجه به تحویل جایگاه سیدامیر سامع در هیئت رئیسه شورا، احمد شریعتی به عنوان خزانه‌دار از سوی اعضا انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در فضایی خوب و با همگرایی انجام شد، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در سال سوم، با همه توان، همگرایی و هم‌افزایی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و دغدغه آن‌ها پیگیری و رفع مشکلات شهر و شهروندان است.

کد خبر 677881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.