مزین شدن تابلوهای معابر منطقه ۹ اصفهان به نام و تصویر شهدا

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری واحد زیباسازی منطقه در راستای مزین کرددن تابلوهای معابر به نام و تصویر شامخ شهدا، تاکنون ۲۵۰ تابلوی دیوارکوب به‌ نام و تصویر شهدا و تعداد ۶۹ تابلوی لاله کوچه‌ها در سطح این منطقه نصب شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه شهدا تاریخ این مرزوبوم هستند، اظهار کرد: دشمنان امروز اسلام و قرآن از خون و نام شهدا واهمه دارند، چرا که نام شهدا حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده است و راهی روشن در مسیر آیندگان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است، افزود: به‌منظور ارزش‌گذاری و عطرآگین کردن فضای شهری طرح نام‌گذاری معابر به نام و تصویر شهدا با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق پانزده‌گانه اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری واحد زیباسازی منطقه در راستای مزین‌کردن تابلوهای معابر به نام و تصویر شامخ شهدا تاکنون ۲۵۰ تابلو دیوارکوب به‌نام و تصویر شهدا و تعداد ۶۹ تابلو لاله کوچه‌ها در سطح این منطقه نصب شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین این نام‌گذاری‌ها برای نسل جوان گفت: با اجرای این طرح در فاز یک و دو محله‌های لادان، سودان، گلستان، جنیران، زهران، آزادان، بهارانچی، جاوان، مهدیه، جروکان، کوهانستان، کارلادان، جاوان پایین، نصرآباد و ناژوان از این خدمت ارزشمند بهره‌مند شدند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: این طرح ماندگار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است و در فاز سوم تمام محلات سطح منطقه مزین به‌نام و تصویر شهدای والامقام می‌شود.

کد خبر 677841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.