ضرورت تمرکز بر اوراق مشارکت در حوزه اقتصادی شهرداری مشهد

شهردار مشهد گفت: باید اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در شهر مشهد رخ دهد و ساختار سازمانی تکمیل شود، جایگاه سازمان زمین و مسکن نیز باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قلندر شریف امروز_ شنبه چهاردهم مردادماه_ در بازدید از سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد اظهار کرد: دریافت اوراق و وام با توجه به شرایط کشور بسیار مؤثر است، شهرداری رتبه اول را در جذب اوراق کسب کرده که نشان‌دهنده عملکرد خوب شهرداری مشهد است.

وی با بیان اینکه درخواست می‌کنم امسال به صورت ویژه در حوزه اوراق و تسهیلات ورود کنیم، افزود: باید اتفاق‌های خوبی در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی رخ دهد و ساختار سازمانی تکمیل شود، جایگاه سازمان زمین و مسکن نیز باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد تا کاربردی شود.

وی ادامه داد: بی اعتمادی میان سرمایه‌گذاران و شهرداری موضوعی است که باید مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و در اسرع وقت جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران برگزار شود.

قلندر شریف تاکید کرد: تمام اقدامات باید شفاف و روشن باشد، مکلف هستیم در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری اقدام کنیم تا در نمایشگاه بین‌المللی درگاه واحدی برای جذب سرمایه‌گذار ایجاد شود و مدیران شهری و استانی در این مکان مستقر شوند.

کد خبر 677827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.