افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری کوه بوجه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از افتتاح بازی هیجانی زیپ‌لاین در مجموعه تفریحی و گردشگری بوجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مشهدی امروز _شنبه چهاردهم مردادماه_ در مراسم افتتاح فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری کوه بوجه اظهار کرد: زیپ‌لاین مجموعه تفریحی و گردشگری بوجه با حضور شهردار و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی و کارکنان شهرداری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این فاز از مجموعه گردشگری بوجه از این پس نوجوانان و جوانان می‌توانند از این بازی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش استفاده کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین خاطرنشان کرد: این فاز از مجموعه گردشگری با مشارکت شهرداری ساخته شده و فعالیت مجموعه زیپ‌لاین هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

مشهدی گفت: پارک جنگلی و منطقه نمخونه گردشگری کوه بوجه شهر خمین طی سال‌های اخیر به عنوان یک جاذبه تفریحی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است و تأسیسات و امکانات تفریحی در آن ایجاد شده، دامنه این تفرجگاه، پر از گل‌های لاله واژگون، لاله کوچک قهوه‌ای، خواجه‌باشی، گل حسرت، کلاغک و انواع دیگر گل‌های زیبا است.

کد خبر 677809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.