بازارچه دائمی مشاغل خانگی در بازار گل و گیاه ارغوان ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: مکانی در مجاورت بازار گل و گیاه ارغوان آماده‌سازی می‌شود تا به‌صورت دائمی در اختیار تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی قرار گیرد و آن‌ها بتوانند محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان برای مشاغل خانگی اظهار کرد: نخستین اقدام برای عرضه این محصولات این است که تولیدکنندگان مجوز لازم را از وزارت رفاه دریافت کنند.

وی افزود: شهرداری‌ها به عنوان تسهیلگر، موظف هستند مکان‌هایی برای عرضه محصولات تولیدی مشاغل خانگی را در نظر گیرند که شهرداری اصفهان به دو روش شامل بازارچه‌های فصلی و بازارچه دائمی به‌صورت هفتگی برای این موضوع اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به بازارچه‌های فصلی خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته در باغ غدیر و مناطق هشت و ۱۲ شهرداری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، بازارچه‌های موقتی برای ارائه این محصولات آماده‌‎سازی شد.

وی با بیان اینکه بازارچه دائمی عرضه محصولات مشاغل خانگی در بازار گل و گیاه همدانیان قرار دارد و به‌صورت هفتگی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: آن‌ها می‌توانند محصول خود را در مدت مشخصی به شهروندان ارائه کنند.

ماه‌آورپور تاکید کرد: مکانی در مجاورت بازار گل و گیاه ارغوان که در حال احداث است، آماده‌سازی می‌شود تا به‌صورت دائمی در اختیار تولیدکنندگان محصولات مشاغل خانگی قرار گیرد و آن‌ها بتوانند محصولات خود را به شهروندان عرضه کنند.

کد خبر 677782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.