تیم جوان گیتی‌پسند لیگ را با پیروزی شروع کرد / پر گل‌ترین بازی هفته به نام مس‌سونگون

هفته اول لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های گیتی‌پسند، مس‌سونگون، آنا صنعت پاسارگاد قم، شهرداری ساوه و ایرالکو اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست لیگ برتر فوتسال امروز _جمعه سیزدهم مردادماه_ با شش دیدار در شهرهای سیرجان، ساوه، مشهد، اراک، تبریز و قم برگزار شد.

لازم به ذکر است که تیم ستاره بوتیا تهران امتیاز زندی بتن کلاردشت را خریده است، اما به دلیل مشکلات اداری، مالکیتی و اجرا نشدن تعهدات مالک جدید با مشکلات اساسی روبرو شده و نتوانسته خروج از استان را دریافت و قرارداد کادر فنی و بازیکنان خود را به ثبت برساند، به همین دلیل دیدار بوتیا تهران و پوشاک حافظ ساری در هفته اول لغو شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در این هفته میهمان گهر زمین سیرجان بود که با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد، گل‌های گیتی‌پسند را محمدحسین درخشانی و تک گل گهر سیرجان را بهروز اسدی به ثمر رسانده است.

تیم فوتسال شهرداری ساوه مقابل کراپ‌الوند به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت. امیرحسین غلامی و حمیدرضا مرادیانی گل‌های شهرداری ساوه و سهیل حامدی گل‌های کراپ‌الوند را به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد و سفیرگفتمان به مصاف یکدیگر رفتند که هردو تیم به تساوی یک بر یک با گل‌های میثم برمشوری و بهنام فعال رضایت دادند.

تیم فوتسال ایرالکو اراک میزبان فولادزرند ایرانیان بود که با تک گل اشکان صالحی این تیم را از پیش رو برداشت.

تیم فوتسال مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پر گل ترین بازی هفته مسی‌ها با نتیجه پنج بر چهار نفت را شکست دادند. گل‌های مس سونگون را حمید احمدی، بهروز عظیمی، علی اصغر حسن‌زاده، مرتضی عزتی و بابک نصری به ثمررساندند و برای پالایش نفت بندرعباس محمد بنی اسدی، سعید حاحیلری، امیررضا خونجهان و سروش احمدیان گلزنی کردند.

تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم رو در روی سن ایچ ساوه به میدان رفت و با نتیجه چهار بر دو این تیم را از پیش رو برداشت. سوران بالکانه و ابوالقاسم عروجی برای تیم قم و مهدی نوروزی و علی مروتی برای تیم ساوه گلزنی کردند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته اول:

تیم جوان گیتی‌پسند لیگ را با پیروزی شروع کرد / پر گل‌ترین بازی هفته به نام مس‌سونگون

کد خبر 677723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.