گهرزمین سیرجان ۱ _ گیتی‌پسند ۲ / شروع خوب شاگردان کشاورز در فصل جدید

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته اول فصل جدید لیگ برتر با نتیجه دو بر یک از سر گهرزمین سیرجان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نخست فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران (۱۴۰۳-۱۴۰۲) عصر امروز _جمعه سیزدهم مردادماه_ رسماً آغاز شد و گیتی‌پسند میهمان گهرزمین سیرجان بود؛ جدالی که از ساعت ۱۶:۳۰ به گردش درآمد و در نهایت شاگردان محمد کشاورز موفق شدند از سد میزبان خود عبور کنند.

دقیقه چهارم این دیدار، بهروز اسدی نخستین گل این دیدار و همچنین نخستین گل فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را برای گهرزمین به‌ثمر رساند. اما محمدحسین درخشانی ستاره گیتیزن‌ها خیلی‌زود حساب کار را به تساوی کشاند و در نیمه‌های وقت اول بازی، گل دوم خودش و گیتی‌پسند را وارد دروازه میزبان کرد.

شاگردان محمد کشاورز با پیروزی دو بر یک مقابل گهرزمین نیمه‌نخست را به پایان رسانده و به استقبال نیمه‌دوم رفتند؛ در ۲۰ دقیقه دوم اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم نیفتاد اما محمدرضا سنگ‌سفیدی کاپیتان باتجربه گیتی‌پسندی‌ها در دقیقه ۳۲ با کارت‌قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد.

گیتیزن‌ها باوجود اینکه یک‌نفر کمتر داشتند توانستد بازی را در زمان باقی‌مانده اداره کنند و در شرایطی که گهرزمین در دو دقیقه پایانی بازی روی به سیستم پاورپلی آورده بود، نتیجه تغییر نکرد و در نهایت شاگردان محمد کشاورز با پیروزی دو بر یک مقابل میزبان و کسب سه‌امتیاز، هفته نخست فصل جدید لیگ برتر را پشت‌سر گذاشتند.

کد خبر 677718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.