کمپ اختصاصی ذوب‌آهن زیر کِشت / شاگردان ربیعی همچنان در فولادشهر تمرین می‌کنند

ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن (ملت) برای بازسازی چمن زیر کِشت و عملیات‌فنی قرار گرفته و احتمالا تا پایان هفته آینده برای استفاده سبزپوشان آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا شروع هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فقط پنج‌روز باقی‌مانده و ذوب‌آهن باید از ساعت ۱۹:۳۰ روز هجدهم مردادماه در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران به‌مصاف ملوان بندرانزلی برود.

گاندوهای اصفهانی تحت هدایت محمد ربیعی با جدیت در حال پشت‌سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی هستند؛ سبزپوشان اصفهانی برابر امیدهای ذوب‌آهن، فجرسپاسی و پارس‌جنوبی جم در ورزشگاه فولادشهر بازی تدارکاتی به‌انجام رسانده‌اند و مهم‌تر اینکه بیشتر از دو هفته است که نه‌تنها بازی‌های دوستانه بلکه تمرینات خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌کنند.

دلیل آن هم زیر کِشت بودن زمین‌چمن ملت است؛ کمپ اختصاصی تیم فوتبال ذوب‌آهن طی هفته‌های اخیر با دستور مدیران این باشگاه برای اینکه بدون هیچ‌گونه مشکلی در طول فصل جاری در اختیار شاگردان محمد ربیعی و حتی تیم‌های میهمان قرار بگیرد، تحت عملیات‌فنی قرار گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود تا انتهای هفته آینده زمین‌چمت ملت (ورزشگاه اختصاصی‌تمرینی ذوب‌آهن) از زیر کِشت و عملیات بازسازی و بهبود چمن بیرون بیاید و شاگردان محمد ربیعی برای تقابل مهم با سپاهان که دربی استان اصفهان است و در هفته دوم لیگ برتر انجام می‌شود بتوانند به ورزشگاه ملت بازگردند.

کد خبر 677716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.