مسئولان وضعیت داروسازی شهید مدرس را تعیین تکلیف کنند

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه مسئولان وضعیت داروسازی شهید مدرس را تعیین تکلیف کنند، گفت: مطالبه عمومی مردم این شهرستان بر تعیین تکلیف این پروژه قرار گرفته که اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، این اموال به کسب و کار دیگری اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران با اشاره به اینکه مرکز مادر داروسازی شهید مدرس این شهرستان در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گرفته است، اظهار کرد: وضعیت این مرکز باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود که منطقه و حتی کل کشور از ثمرات تولیدی، اشتغال و درآمدی آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: بخش زیادی زمین و امکانات بیت‌المال در اختیار این شرکت قرار گرفته که اگر فعال و مثمرثمر قرار نمی‌گیرد، اموال عمومی تخریب نشود و به بیت‌المال برگردد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: مطالبه عمومی مردم این شهرستان بر تعیین تکلیف این پروژه قرار گرفته که اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، این اموال به کسب و کار دیگری اختصاص یابد.

وی از مسئولان خواست تا نسبت به این موضوع حساس باشند و موضوع را تا رسیدن به نتیجه دنبال کرده و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

حجت الاسلام رشیدیان به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: این قشر نقش مهمی در هدایت افکار عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع دارند اما باید اخبار آنان موثق و دارای مستندات لازم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تولیدات رسانه‌ها با فکر و ذهن مردم در ارتباط است، نباید اخبار غلط و توهین‌آمیز منتشر شود که نظارت بر این موضوع ضرورت دارد.

خطیب جمعه تیران به مسئولان توصیه کرد تا معیشت خبرنگاران را مورد توجه قرار دهند تا اینکه این قشر برای جبران نیازهای خود، قلمشان را در خدمت کانون‌های ثروت و قدرت قرار ندهند و اطلاع‌رسانی دقیق از بین برود.

وی به شرایط اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مردم با تنگناهای اقتصادی روبرو هستند اما با ریل‌گذری و سیاست‌های دولت سیزدهم در آینده شاهد تحولات جدی در حوزه اقتصاد مملکت خواهیم بود.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه مردم نباید تحت فشار اقتصادی قرار گیرند، تصریح کرد: دولت توان خود را برای حل مشکلات به‌کار گیرد اما مردم هم اقدامات صورت گرفته را نادیده نگیرند.

وی همچنین در این خطبه‌ها به پیشرفت‌های نظامی کشورمان، دستگیری تروریست‌ها و ممنوعیت ورود مریم رجوی به آلبانی نیز اشاره کرد و گفت: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل در سطح بالایی قرار گرفته که ناوهای جنگی نظامی کشورمان مانع از ورود آمریکا به حریم آبی شده و در سطح جهانی بر روی حرم ایران حساب می‌شود و منافقین جایگاهی ندارند.

کد خبر 677691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.