هشدار سطح نارنجی در خوزستان/ هوا شرجی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شاهد افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در مناطق ساحلی و جنوب شرقی استان تا روز دوشنبه هفته آینده خواهیم بود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی طی فردا و پس فردا (به‌ویژه فردا) وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان مورد انتظار است.

وی افزود: بر همین اساس تا اواسط هفته آینده وزش باد در برخی ساعات در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع غبار محلی در مناطق جنوب غربی و غربی وجود دارد و شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت فردا مواج است

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۴۹.۹ و ایذه با ۲۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

وی گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته حداکثر دمای هوای اهواز به ۴۹.۹ و حداقل به ۲۹.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است

صدور هشدار سطح نارنجی وقوع دمای بالاتر از ۴۹ درجه در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: همچنین شاهد افزایش رطوبت و شرجی صبحگاهی و شامگاهی در مناطق ساحلی و جنوب شرقی استان تا روز دوشنبه هفته آینده خواهیم بود.

به گزارش ایمنا اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به دمای بالای ۴۹ درجه سانتیگراد در روزهای شنبه و یکشنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

کد خبر 677686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.