اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای نگهداری تأسیسات شهری اصفهان در ۱۴۰۲

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای نگهداری بیش از ۶۰۰ هزار تجهیز و تأسیسات در اماکن عمومی تحت مدیریت شهرداری این کلانشهر در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سیدمهدی حسینی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: غرفه مدیریت بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با ۱۰ موضوع تخصصی در این نمایشگاه حضور دارد که بیشتر این موضوعات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان منتخب جشنواره شیخ بهایی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بین مدیریت بهینه‌سازی شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه جامع مدیریت شهری ایجاد شده است، افزود: در غرفه مدیریت بهینه‌سازی موضوعات تخصصی همچون توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت مصرف انرژی، روش‌های جدید تصفیه پساب، هوشمندسازی تأسیسات شهری و ضد سرقت کردن این تأسیسات در حال ارائه است.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تأسیسات شهری در سطح شهر پراکنده و خدمتی که به شهروندان ارائه می‌شود بسیار متنوع و گسترده است؛ بیش از ۶۰۰ هزار تجهیز و تأسیسات در اماکن عمومی تحت مدیریت شهرداری داریم که لازم است طبق برنامه منظم و منسجم نگهداری شود تا شاهد افزایش طول عمر مفید و ایمنی آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه نگهداری این تأسیسات هزینه‌های زیادی خواهد داشت، اضافه کرد: نخست این تأسیسات را به سرویس‌های بهداشتی، آب‌نماها و تأسیسات آب‌رسانی، مبلمان شهری، تأسیسات تولید انرژی خورشیدی و اسباب‌بازی‌ها، سطل زباله و نیمکت دسته‌بندی کردیم و سپس طبق برنامه سامانه نگهداری به صورت روزانه. هفتگی، ماهانه یا سالانه برای تعمیرات و نگهداری آن‌ها اقدام می‌شود.

حسینی تاکید کرد: برای نگهداری بیش از ۶۰۰ هزار تجهیز و تأسیسات در اماکن عمومی تحت مدیریت شهرداری اصفهان در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 677658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.