پیوند بخش خصوصی و دستگاه‌ها در قالب نمایشگاه‌های تخصصی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شورای ششم اصفهان مصوبه‌ای برای دانش‌بنیان‌ها داشت و یک مدیریت برای استفاده این ظرفیت‌ها در شهرداری تشکیل شد، گفت: در عرصه‌هایی همچون نمایشگاه‌ها پیوند بین دستگاه‌ها و بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

منصور سلطانی‌زاده در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعدادی از غرفه‌ها را بازدید و مشاهده کردم سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری اصفهان ظرفیت‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

وی افزود: در نمایشگاه جامع مدیریت شهری علاوه بر اینکه خدمات و فعالیت‌های شهرداری ارائه می‌شود، دانش‌بنیان‌ها نیز حضور دارند و محصولات خود که مرتبط با حوزه مدیریت توسعه شهری است را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: موارد و محصولاتی که در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری ارائه می‌شود می‌تواند به عمران و آبادانی شهر کمک کند و امیدواریم بتواند در راستای کاهش آلودگی‌ها، ارتقای زیست شهری و تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» نیز مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: تجهیزات و ادواتی که در نمایشگاه جامع مدیریت شهری وجود دارد، با دستان توانمند دانشمندان و صنعتگران کشور تولید شده است و امیدواریم شهرداری بتواند به حد کافی از ظرفیت این شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

سلطانی‌زاده با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان مصوبه‌ای برای دانش‌بنیان‌ها داشت و یک مدیریت برای استفاده این ظرفیت‌ها در شهرداری تشکیل شده است، ادامه داد: در این عرصه‌ها همچون نمایشگاه‌ها پیوند بین دستگاه‌ها و بخش خصوصی ایجاد می‌شود و امیدواریم این نمایشگاه بتواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند و شاهد حضور بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی در عرصه مدیریت شهری باشیم.

کد خبر 677656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.