جذب سرمایه‌گذار خارجی برای پروژه‌های شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: یکی از پروژه‌های جذاب مدیریت شهری برای سرمایه گذران، پروژه میلاد است و در کنار آن قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه به زودی امضا خواهد شد.

نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای شهر کرمانشاه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری هستیم و در همین زمینه نشستی با تعدادی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری برگزار کردیم.

وی گفت: در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله بسته‌های سرمایه‌گذاری که توسط شهرداری کرمانشاه به مبلغ هشت هزار میلیارد تومان تهیه شده، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات طرفین بیان شد.

شهردار کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های جذاب مدیریت شهری برای سرمایه گذران، پروژه میلاد است که این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت و ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در قسمت جدید و قدیم شهر دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است.

وی ادامه داد: در این نشست یک سرمایه‌گذار عراقی به انجام سرمایه‌گذاری در آن ابراز تمایل کرد و مقرر شد مذاکرات بعدی توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه و سرمایه‌گذار عراقی انجام شود.

نوروزی در مورد پروژه میلاد به عنوان یک ابر پروژه مدیریت شهری کرمانشاه بیان داشت: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری شهید مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده است و افتتاح آن تعداد سفرها به بافت فرسوده که عمدتاً مراجعین به مطب پزشکان و کلینیک‌های پزشکی در پارکینگ شهرداری است را کاهش و موجب تسهیل تردد شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اهمیت احداث شهربازی در کلانشهر کرمانشاه که مطالبه عمومی است این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و با تکمیل مذاکرات طرفین و با اخذ جمع‌بندی در اسرع وقت تفاهم‌نامه به امضا خواهد رسید.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: از آنجا که شادی و تفریحات سالم شهروندان و خانواده‌های کرمانشاهی همواره از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده است و از طرفی نیاز مبرم شهر تلقی می‌شود امیدوارم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام مؤثری در ارتقای حوزه تفریح و سرگرمی در کرمانشاه باشیم.

وی در پایان گفت: احداث پروژه عظیم میلاد موجب ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری می‌گردد و همچنین موجبات ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر خواهد شد و از همه مهمتر اشتغال پایدار برای تعدادی از جوانان کرمانشاهی به وجود خواهد آمد.

کد خبر 677628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.