قوانین تسهیلگر در مسیر دانش‌بنیان‌ها مورد نیاز است

رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش‌بنیان گفت: قوانین همیشه جای کار بیشتری در مسیر دانش‌بنیان‌ها دارند و باید تسهیل کننده‌هایی در این زمینه وجود داشته باشد.

مجید نادری در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در زمینه تأسیسات ساختمان و انرژی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: در زمینه بهینه‌سازی مصرف گاز، آب، برق و انرژی فعالیت می‌کنیم و تاکنون نزدیک به یک هزار موتورخانه را در طول چند سال اخیر بهینه‌سازی کرده‌ایم و موفق شده‌ایم مصرف را بین ۱۰ تا ۴۰ درصد کاهش داده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از دانش‌بنیان‌ها افزود: حمایت از دانش‌بنیان‌ها باعث خواهد شد که در زمینه پیشرفت علم و توسعه تکنولوژی گام‌های مؤثری بر داریم ولی نباید فراموش کنیم قوانین همیشه جای کار بیشتری دارد و باید تسهیل کننده‌هایی در این زمینه داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان در پاسخ به اینکه چرا شرکت‌های دانش‌بنیان را اصطلاحاً شرکت‌های «لاکچری» می‌دانند، گفت: افرادی در شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کنند بیشتر قشر علمی هستند و با توجه به فعالیت آکادمیک این افراد تصور می‌شود شرکت‌های دانش بنیان اصطلاحاً «لاکچری» هستند.

وی ادامه داد: در صورتی که بتوانیم تجربه و علم را در شرکت‌های دانش‌بنیان باهم ترکیب کنیم مطمئناً آینده خوبی خواهیم داشت.

کد خبر 677603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.