کاهش ۲۰ درصدی ترافیک با تعریض بزرگراه شهید خرازی در اصفهان

رئیس کارگاه تعریض بزرگراه شهید خرازی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری این پروژه امشب کامل خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه حدود ۲۰ درصد در کاهش ترافیک محدوده پل شهید مطهری و خیابان آتشگاه موثر باشد.

سیداحمد داودی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف روان‌سازی ترافیکی از طریق حذف فضای سبز حاشیه اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی است که با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

وی با بیان اینکه این عملیات در دو ضلع شرقی و غربی و هرکدام به طول ۳۰۰ متر در حال انجام است، افزود: عملیات خاک‌برداری یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در هر ضلع است، همچنین مقدار بتن زیرسازی و شمع‌ها سه هزار تن است و در مجموع ۱۴۲ شمع در طول مسیر وجود دارد که ضلع شرقی آن به پایان رسیده است.

رئیس کارگاه تعریض بزرگراه شهید خرازی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری این پروژه امشب_ جمعه سیزدهم مردادماه_ کامل خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه حدود ۲۰ درصد در کاهش ترافیک محدوده پل شهید مطهری و خیابان آتشگاه مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه از نیمه تیرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: عملیات تعریض پروژه بزرگراه شهید خرازی در دو شیفت کاری انجام می‌شود که در شیفت روز فعالیت‌های سبک‌تر مانند بلوک‌چینی و جدول‌گذاری و در شیفت شب با توجه به وجود ماشین‌آلات سنگین و کاهش ترافیک بتن‌ریزی انجام می‌شود.

داودی گفت: از مردم تقاضا دارم در ساعات پایانی شب، هنگام انجام عملیات خاک‌برداری سرعت مطمئنه را رعایت کنند و تا حد امکان برای عبور و مرور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 677601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.