فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

ساخت و تولید قطعات یکی از فرایندهای ماشین کاری است. این فرآیند به کمک حذف مواد زائد براده انجام می‌شود.

یک بخشی از سطح مواد (فلزی یا غیر فلزی) حذف می شود تا قطعه با شکل دلخواه یا صیقلی برای مصارف دیگر استفاده شود که به آن تراش خور نیز می گویند. قطعات فلزی و غیر فلزی با استفاده از ابزارهای خاص به شکل دقیقی شکل می گیرند.

این فرآیند با ابزارهای برشی و غیره صورت می گیرد که به واسطه حرکت ها و قدرت های مکانیکی، بخش های اضافی از مواد را برداشته و قطعات نهایی را ایجاد می کند. فرآیند ماشینکاری به وسیله دستگاه های ماشینکاری انجام می شود که شامل ماشین های تراش، فرز، سنگ زنی، حفاری و دستگاه های دیگر می شود.

یکی از فرآیندهای ماشینکاری، تراشکاری است که در این فرایند از طریق حرکت دادن قطعه کار و ابزار برشی به همراه فشار و سرعت مناسب و چرخش قطعه کار، قطعاتی را با دقت تولید میکنند. حرکت این دستگاه حرکت خطی بوده، سطح آن قطعه تراشیده می شود و قطعه نهایی ساخته می شود. دستگاه هایی که برای تراشکاری استفاده می شوند، بسیار متنوع هستند.

برای کارگاه ها از دستگاه تراش رومیزی استفاده می شود. دستگاه تراش رومیزی را به نام مینی تراش هم میشناسند که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع مینی تراش ها، دستگاه تراش رومیزی 40 سانت است که به دلیل کاربردهای فراوان آن فروش بالایی دارد. فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت در سایت های زیادی انجام می شود، اما بهترین فروش توسط فروشگاه هایی انجام می گردد که خدمات عالی ارائه دهند.

کاربرد دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

یکی از کاربردهای مینی تراش در انتخاب قطعاتی است که باید حول محور خود در حال چرخش باشند. در این حالت ابزار به شکل عمودی بر محور مماس می شوند. قطر قطعه ای که در صدد تراش آن هستید بسیار مهم است و باید در نظر بگیرید که این دستگاه در جهت محور X تا چقدر (چه قطری) روی قطعه به حرکت نیاز دارد. مینی تراش چینی 40 سانت یا 400 میلیمتری به این معنی است که طول قابل تراشیدن قطعات در این دستگاه حداکثر 400 میلیمتر است.

یعنی این دستگاه قادر است قطعاتی را با طول حداکثر 400 میلیمتر تراشیده و شکل دهد. این اندازه بیانگر حداکثر طول قطعه ای است که می تواند در دستگاه تراشیده شود و معمولاً به عنوان یکی از ویژگی های فنی دستگاه تراش ذکر می شود. بطور کلی ابعاد دستگاه های تراش میله ای به این شکل بیان می شوند: قطر ماکزیمم قطعه کار (مثلا 400 میلیمتر) و طول ماکزیمم قطعه کار (مثلاً 1000 میلیمتر است)، به این صورت که قطر، مشخص کننده ماکزیمم قطر قابل تراش و طول، مشخص کننده ماکزیمم طول قابل تراش می باشد. تنها در زمان خرید به قطر کارگیر با قطر ماشینکاری توجه ویژه داشته باشید.

نحوه فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

فروش این دستگاه ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می شود. بهترین فروشگاه های دستگاه های تراشکاری، امکان ارائه خدمات و گارانتی دستگاه ها را دارند. در ضمن اطلاعات کامل را نیز در ارتباط با نصب و راه اندازی و استفاده از دستگاه را در اختیار شما قرار میدهند.

پاسخگویی آنلاین از دیگر مزایای این فروشگاه های اینترنتی می باشد . تراست ابزار یکی از بهترین فروشگاه هایی است که با بهترین پاسخگویی می توانید از شرایط فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت مطلع گردید. دستگاه مینی تراش 400 میلیمتری قابلیت تراشیدن قطعات با قطر کمتر از 400 میلیمتر را نیز دارد.

این عدد 400 میلیمتر به ماکزیمم قطر قابل تراش اشاره دارد اما، دستگاه قادر است قطعاتی با ابعاد کوچکتر را نیز تراش دهد. در واقع، دستگاه با توجه به نیاز کاربر و اندازه قطعه، می تواند قطعاتی با قطرهای متفاوت را تراشیده و شکل دهد. بنابراین قابلیت تراش قطعات با قطر کمتر از 400 میلیمتر نیز در دستگاه موجود است.

نوع گیربکس دقیق برای دستگاه مینی تراش با قطر 40 سانت وابسته به ساختار و مدل خاص دستگاه است معمولاً دستگاه های مینی تراش از گیربکس مکانیکی استفاده می کنند. در فروش مینی تراش چینی 40 سانت یا 400 میلیمتری می توانید از مشاوره فروشنده دستگاه نیز کمک بگیرید و نوع و عملکرد گیربکس دستگاه را نیز بپرسید. بطور مثال مینی تراش با قطر 180 دارای گیربکس هایی از نوع اینورتر یا دیمر هستند.

قیمت و فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

قیمت و فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

ماشین آلات مینی تراش در ایران در اندازه و ابعاد متفاوتی هستند و اکثراً وارداتی هستند، چرا که قیمت تمام شده کمتری دارند. بهترین نوع آنها می تواند تراش های چینی باشد که در قطرهای مختلف نظیر 40 سانت یا 400 میلیمتری وجود دارند. برش قطعات مختلف، ایجاد شیار و تولید قطعاتی مانند چرخ دنده، شفت، پیچ و باقی قطعات مهم از این دستگاه استفاده می شود.

فروش مینی تراش چینی 40 سانت یا 400 میلیمتری بطور معمول از رایج ترین فروش هایی است که انجام می شود. قیمت ها را باید به روز و در اسرع وقت دریافت نمایید. بنابراین دریافت قیمت ها از فروشگاه های معتبر اولین گام شما در جهت خرید و مینی تراش چینی 40 سانت یا 400 میلیمتری می باشد.

اجزا و فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

بدلیل اینکه کمترین خطا در کار برشکاری انجام شود، دستگاه تراش از اجزا و لوازم مختلفی تشکیل می شود. دو بخش اصلی مینی تراش، الکتروموتور دستگاه مینی تراش و قسمت ریلی آن می باشند. بخش الکتروموتور دستگاه جهت ایجاد دورگردش، راه اندازی و استفاده از دستگاه می باشد.

معمولاً الکتروموتور دستگاه های مینی تراش تک فاز 220 ولت میباشد. اما زمانی که در کارخانجات و کارگاه های بزرگ بخواهید از این دستگاه استفاده کنید برق آن می بایست 380 ولت سه فاز باشد. جعبه دنده یا گیربکس دستگاه تراش، برای کارکرد الکتروموتور ضروری است.

چند چرخ دنده در گیربکس قرار دارند که سبب شروع به کار موتور می شود و شروع به کار موتور سبب چرخش محور چرخشی می شوند. دستگاه تراش رومیزی 40 سانت برای ساخت و تولید قطعه هایی با سختی کم هستند. برخی از این قطعات نظیر تفلون، پلاستیک، آلومینیوم، طلا، مس و غیره است.

اجزا و فروش دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

بخش ریلی دستگاه تراش رومیزی 40 سانت

یکی از مهمترین بخش های مینی تراش ها، همین بخش ریلی هستند که می توانند بستری برای گیردادن و قرار دادن قطعه کار استفاده شوند. حرکت قطعه کارها به شکل خطی روی این بسترها انجام می شود. سر دستگاه تراش، اهرم دستگاه، جعبه دنده، سه نظام و چهار نظام از دیگر بخش های مینی تراش ها هستند.

مرغک مینی تراش جهت قطعات کار با طول زیاد روی دستگاه قرار گرفته است. از یک محور نیز برای نگه داشت قطعات کار در دستگاه مینی تراش به عنوان محور اصلی استفاده می شود. وظیفه اصلی این محور انتقال حرکت سه نظام یا چهار نظام با سرعت زیاد به قطعه می باشد. به این ترتیب قطعه برش می خورد.

جهت اطلاع از کیفیت دستگاه تراش رومیزی 40 سانت از کارشناسان تراست ابزار مشاوره دریافت نمایید. ساختار حرکتی قطعه و ابزار را به خوبی بررسی کنید و اطلاعات لازم را از کارشناسانی نظیر کارشناسان تراست ابزار دریافت نمایید.

منبع : تراست ابزار

کد خبر 677595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    0 0
    قیمت؟
  • صادقی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    دستگاه رومیزی قیمت لطفا