اجرای عملیات محوطه‌سازی و کفپوش محل ایستگاه ورزشی بانوان

شهردار فلاورجان با بیان اینکه مسیر خدمت ادامه دارد، گفت: عملیات محوطه‌سازی و کفپوش محل ایستگاه ورزشی بانوان در دست اجرا است.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تنفس شهر و حفظ شادابی درختان با شستشوی درختان سطح شهر میسر خواهد شد.

وی افزود: شهرداری فلاورجان در فصل تابستان، هر ساله با هدف مبارزه با آفات نباتی عملیات سمپاشی و پس از آن به صورت دوره‌ای شستشوی درختان را در دستور کار حفظ و نگهداری فضای سبز شهری قرار می‌دهد.

شهردار فلاورجان در این خصوص یادآور شد: امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی؛ اولین مرحله شستشوی درختان سطح شهر در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با شست‌وشوی برگ درختان مواد سمی و آلودگی‌های ناشی از گرد و خاک موجود در سطوح برگ درختان شسته خواهد شد و با تمیز شدن روزنه‌ها، برگ‌ها راه تنفس بهتری پیدا می‌کنند.

عزیزی افزود: امید می‌رود با اقدامات صورت گرفته رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده و قسمتی از دغدغه‌های شهروندی در خصوص حفظ طراوت و شادابی درختان پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه مسیر خدمت ادامه دارد، گفت: عملیات محوطه‌سازی و کفپوش محل ایستگاه ورزشی بانوان، لکه گیری آسفالت محل احداث آبرو (جهت دفع آب‌های سطحی) در ورودی کوچه‌های منتهی به خیابان جدیدالاحداث خط لوله ۱۴۰۰، لکه‌گیری آسفالت در محل اصلاح هندسی پل خلبان شهید محمدصادق توکلی، و زیرسازی گذرها و روکش آسفالت معابر و گذرهای سطح شهر در دست اجرا است.

کد خبر 677555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.