رونمایی از جدول وت‌پرس رنگی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از جدول وت‌پرس رنگی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری گفت: این سازمان یکی از دو تولیدکننده این محصول در شهر اصفهان است.

امیرعباس رحمتی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌عنوان بازوی توانمند مجری پروژه‌های عمرانی در شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور فعال داشته است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری و تولید محصولات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها نیاز به استفاده از مصالح مرغوب دارد، افزود: تولید و اجرا باید قابلیت رقابت‌پذیری با بخش خصوصی را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی این سازمان رقابت با بخش خصوصی نیست، گفت: سازمان عمران آمادگی دارد مکمل بخش خصوصی باشد و به ارتقای دانش فنی و توانایی تولید مصالح به‌ویژه در اجرای ابرپروژه‌هایی کمک کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محلی است که توان رقابت‌پذیری در تولید و اجرا توسط بازدیدکنندگان قابلیت بررسی دارد، ادامه داد: در این نمایشگاه در کنار سایر مجریان و تولیدکنندگان مصالح حضور پیدا کردیم و شاهد نتایج مثبتی برای شهر خواهیم بود، البته برنده این رقابت شهر و مردم هستند.

رحمتی تصریح کرد: سازمان عمران در زمینه تولید آسفالت نیز یکی از تولیدکنندگان دارای دانش تخصصی و بومی است که می‌تواند تولیداتی خاص و مرغوب ارائه کند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به تولید محصولات بتنی خاطرنشان کرد: توانستیم جداول وت‌پرس رنگی را تولید کنیم که برای اولین بار در نمایشگاه ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون عمده فعالیت عمرانی شهرداری اصفهان در محدوده حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان انجام می‌شود، نباید تصور شود که پروژه‌های عمرانی کاهش داشته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: اگر آزادسازی‌ها به‌موقع انجام شود، سازمان عمران با قدرت بخش‌های در حال اجرا را تکمیل می‌کند تا بار سنگین ترافیک مرکز شهر به بخش‌های حاشیه‌ای منتقل شود.

رحمتی افزود: از شهروندان فهیم اصفهان تقاضا دارم مانند همیشه در اجرای پروژه‌های شهری حامی و همراه ما باشند تا بتوانیم با کمترین مزاحمت پروژه‌هایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه کنیم‌.

کد خبر 677513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.