کاپیتان سپاهان به‌زودی به ذوب‌آهن برمی‌گردد

در صورتی‌که سیدمحمدرضا حسینی به‌طور قطعی از سپاهان جدا شود، طبق توافق انجام‌گرفته میان وی و مدیران باشگاه ذوب‌آهن، به‌عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی به‌مدت دو فصل، راهی تیم سبزپوشان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از روز چهارشنبه، هجدهم مردادماه بالاخره به جریان می‌افتد و تیم فوتبال ذوب‌آهن از این بابت همچون سایر باشگاه‌ها با کادر فنی متفاوت و بازیکنان جدید خود هدفی جز ارتقای رتبه فصل گذشته‌اش ندارد.

گاندوها تا این لحظه در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات هشت بازیکن به‌خدمت گرفته‌اند که در این بین، فرشاد محمدی‌مهر، مدافع‌راست سابق مس رفسنجان به‌علت بازی نکردن در دیدارهای فصل گذشته سهمیه آزاد و محمدحسین علیپور، سهمیه لیگ دسته‌اول محسوب می‌شوند.

شایان مصلح، پوریا آریاکیا، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، فردین یوسفی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی و محمدامین کاظمیان هفت بازیکنی هستند که سهمیه لیگ برتری به‌حساب می‌آیند. البته کاظمیان از مس کرمان که فصل گذشته به لیگ دسته‌اول سقوط کرد، راهی تیم سبزها شده است.

چنانچه کاظمیان خرید لیگ دسته‌اولی به‌شمار بیاید، تیم فوتبال ذوب‌آهن قادر به خرید یک بازیکن دیگر از لیگ برتر ایران خواهد بود و اگر هم خلاف این باشد، ذوبی‌ها هر هفت بازیکن مجاز لیگ برتری را جذب کرده‌اند و برای به‌خدمت گرفتن بازیکنان جدید باید به‌سراغ سهمیه‌های آزاد بروند.

بر اساس اطلاعات خبرنگار ایمنا، مدیران باشگاه ذوب‌آهن طی روزهای اخیر مذاکراتی با سیدمحمدرضا حسینی، وینگر چند فصل اخیر تیم فوتبال سپاهان داشته‌اند تا بازیکن قرضی نیم‌فصل دوم سال گذشته گل‌گهر را پس از چند فصل دوباره به ذوب‌آهن بازگردانند. البته با توجه به شرایط لیست گاندوها، این انتقال به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

شنیده‌ها همچنین ادعای حسینی حکایت از این دارد که شماره هفت سابق طلایی‌پوشان اصفهانی همچنان با این تیم قرارداد دارد و باید رضایت‌نامه وی توسط مدیران سپاهان که از طرف کادر فنی نسبت به حسینی اعلام بی‌نیازی کرده‌اند، صادر شود که این ماجرا نیز همکاری باشگاه سپاهان را برای کمک به همشهری‌اش می‌طلبد.

در صورتی‌که سیدمحمدرضا حسینی بتواند به‌طور قطعی از سپاهان جدا شود، می‌تواند پس از اتمام مهلت پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات به‌عنوان سهمیه‌آزاد به ذوب‌آهن بپیوندد.

کد خبر 677482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.