سیستم روشنایی میدان ولی‌عصر (عج) به‌روزرسانی می‌شود

شهردار آران و بیدگل با اشاره به اینکه میدان ولی‌عصر (عج) تاریک و شب‌ها هنگام رانندگی خطرآفرین است، گفت: بتن فونداسیون‌های تیرهای چراغ برق میدان ریخته و پایه‌های چراغ خریداری شده است که به‌زودی نصب و مشکل روشنایی این میدان رفع خواهد شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقاد شهروندان ساکن مجتمع رزلند از نبود سطل زباله اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و با توجه به اینکه پیش‌تر هم خدمت شهروندان اطلاع‌رسانی کردیم، مجتمع رزلند هنوز برای دریافت خدمات شهری به شهرداری آران و بیدگل واگذار نشده است.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان، ساکنان مجتمع رزلند در اسرع وقت درخواست کتبی خود را برای بررسی در جلسه کمیته خدمات شهری، با مراجعه به شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل تحویل دهند، البته ضدعفونی و شست‌وشوی سطل‌های زباله در حال انجام است.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به خاموشی معابر خیابان یحیی‌آباد دو خاطرنشان کرد: این بخش شهرستان آران و بیدگل از نظر امکانات زیرساختی جزو قسمت‌های محروم شهر است.

صانعی تصریح کرد: با وجود اینکه یحیی‌آباد خارج از حوزه خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل است، برای ارائه خدمات به شهروندان این منطقه، تدابیری اتخاذ شده است و به‌زودی شاهد ادامه آسفالت معابر و خط‌کشی ترافیکی خواهیم بود تا با همکاری اداره برق شهرستان آران و بیدگل مشکل روشنایی معابر منطقه یحیی‌آباد رفع شود.

وی گفت: خیابان خاتم‌الانبیاء (ص) با وجود عرض کم، ترافیک زیاد و سرعت‌های سرسام‌آور نیاز به نصب یک سرعت‌گیر در ابتدای خیابان (بین کوچه اول و دوم سر چهارراه) داشت که یکی از مطالبات بحق شهروندان این خیابان نیز بود؛ بنابراین شهرداری با پیگیری و مطرح کردن در شورای ترافیک، پس از دریافت مجوز نسبت به نصب سرعت‌کاه اقدام کرد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به اینکه میدان ولی‌عصر (عج) تاریک و شب‌ها هنگام رانندگی خطرآفرین است، افزود: بتن فونداسیون‌های تیرهای چراغ برق میدان ریخته، پایه‌های چراغ خریداری شده است و به‌زودی نصب و مشکل روشنایی میدان ولی‌عصر (عج) رفع خواهد شد.

کد خبر 677470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.