پروژه بلوار گل‌ها تا پایان مردادماه امسال افتتاح می شود

مدیر پروژه بلوار گل‌ها با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۰میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا جمالی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه بلوار گل‌ها آبان ماه سال گذشته در محدوده روشن دشت واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در حال حاضر این پروژه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان مردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر پروژه بلوار گل‌ها تصریح کرد: این پروژه شامل دو مسیر رفت و برگشت، هر مسیر به طول یک هزار و ۱۰۰ متر است، همچنین در طرفین مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌رو به‌صورت مجزا وجود دارد.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان اجرا و تکمیل پروژه گفت: به علت طرح توسعه اداره گاز، سرعت این پروژه کند شده است که اگر این طرح توسعه نبود، پروژه زودتر به بهره‌برداری می‌رسید.

جمالی با تاکید بر لزوم اجرای این پروژه در منطقه و دستاوردهای توسعه‌ای که پس از اجرای آن، برای محلات همجوار آن ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: از زمان اجرای پروژه، شاهد افزایش ساخت‌وسازها و ارتباطات بین شهرک‌های اطراف این منطقه از جمله شهرک ولی‌عصر (عج)، زاینده‌رود و گل‌ها شده است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۲۸ سال با معاونت عمرانی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند، گفت: روند اجرای پروژه‌ها در این دوره بسیار بالا بوده و روز به روز به تکنولوژی به‌کار گرفته شده در اجرای پروژه‌ها افزوده می‌شود.

مدیر پروژه بلوار گل‌ها درباره برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری افزود: یکی از محصولات بسیار پرکاربردی که در این نمایشگاه عرضه شده است، بازیافت دوباره آسفالت از بین رفته و تبدیل آن به آسفالت مرغوب و مطلوب است که در بسیاری از معابر کاربرد دارد.

کد خبر 677467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.