تداوم گرمای هوای خوزستان تا روز جمعه

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به تداوم گرما تا روز جمعه گفت: در شبانه روز گذشته بستان با دمای ۵۱.۴ و ایذه با دمای ۲۵.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موج گرمایی که از چند روز گذشته وارد استان شده است تا فردا پنج‌شنبه نیز ادامه دارد و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان مورد انتظار است.

وی افزود: در این ایام جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در نوار ساحلی شرقی، بخش‌هایی از جنوب شرق و تا حدودی در مرکز استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه از روز جمعه کاهش دما خواهیم داشت، ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته بستان با دمای ۵۱.۴ و ایذه با دمای ۲۵.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، حداکثر دمای اهواز در شبانه روز گذشته به ۴۹.۵ و حداقل دما به ۲۸.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

وی توضیح داد: تا روز شنبه وزش باد متوسط تا شدید در قسمت‌های جنوبی، غربی و مرکزی استان همراه با بر خواستن گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود و شمال خلیج فارس تا از فردا تا اواخر روز شنبه مواج خواهد بود.

کد خبر 677439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.