مهدی طارمی از پورتو جدا نمی‌شود + عکس

حضور مهدی طارمی ،مهاجم ایرانی پورتو در تصاویر رونمایی از کیت فصل بعد این باشگاه نشان‌دهنده ادامه حضور دی در پورتو و پایانی بر حواشی انتقال وی به تیم‌های دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی، ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان با درخشش فوق‌العاده‌اش به همراه پورتو پرتغال در رقابت‌های فصل گذشته لیگ و حذفی همچنین لیگ قهرمانان آسیا و البته کسب جایزه آقای گلی لیگ برتر پرتغال مشتریان زیادی کرد. آث‌میلان و منچستریونایتد بزرگ‌ترین مشتریان ستاره ایرانی بودند.

روسونری حتی با طارمی به توافق شخصی رسید تا قراردادی چهار ساله با او امضا کند، اما پورتو در آخرین لحظه با افزایش مبلغ فروش این بازیکن از ۲۵ به ۳۰ میلیون یورو، باعث منتفی شدن این انتقال شد. میلان تنها یک سهمیه غیراروپایی داشت، به همین خاطر به دنبال جذب طارمی بود اما بعد از شکست این پروژه چوکوئزه، ستاره آفریقایی ویارئال را جذب کرد.

حتی گفته می‌شود تیم فوتبال منچستریونایتد باید مهاجم دوم مقرون به‌صرفه‌ای را در بازار نقل‌وانتقالات پیدا کند تا گزینه دیگری را در خط حمله ارائه دهد، به‌طور مثال سعی کند مارسیال را به فرم و شکل ایده‌آلش برساند و این یعنی مهدی طارمی همچنان این شانس را دارد که به شیاطین‌سرخ انگلیس بپیوندد.

با وجود همه این‌ها، تیم فوتبال پورتوی پرتغال از کیت‌های اول تا سوم خود برای فصل آینده رونمایی کرد که مهدی طارمی نیز در آن حضور پیدا کرد تا به‌نوعی به حواشی متعدد اخیر در خصوص جدایی‌اش از پورتو و حضور در یکی از تیم‌های معتبر اروپایی پایان دهد.

مهدی طارمی از پورتو جدا نمی‌شود + عکس

کد خبر 677414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.