بهسازی بازارچه تاریخی ساطع/ هزینه یک هزار و ۱۵۷ میلیارد ریالی در بخش عمرانی

شهردار آران و بیدگل از هزینه یک هزار و ۱۵۷ میلیارد ریالی در چهار ماه نخست امسال در بخش‌های عمران و خدماتی خبر داد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل اظهار کرد؛ شهرداری آران و بیدگل در چهار ماهه نخست امسال بالغ بر یک هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری هزینه کرده است.

وی با اشاره بر اینکه این میزان از هزینه‌ها فارغ از هزینه‌های جاری شهرداری، فقط و فقط در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی بوده افزود: از این مبلغ ۹۷۸ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در اجرای پروژه‌های عمرانی همچون بلوک فرش، آسفالت معابر و جدول‌گذاری هزینه شده و مبلغ ۱۷۹ میلیارد ریال در خدمات و فضای سبز هزینه شده است.

شهردار آران و بیدگل گفت؛ مبلغ هزینه شده در این چهار ماه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته نزدیک به ۲ برابر افزایش داشته است.

صانعی تاکید کرد: لذت خدمت به شهروندان آران و بیدگل با هیچ معیاری قابل اندازه‌گیری نیست و این جهاد تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی از بهسازی بازارچه تاریخی ساطع توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل خبر داد و گفت: مرمت و اصلاح این بازارچه تاریخی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل در حال انجام است.‌

کد خبر 677389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.