مشکلات حقوقی و قضایی عامل کندی پروژه‌ها در گرگان است

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پروژه‌ها با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه است و این مشکلات باعث شده است که پروژه‌ها به کندی پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر بصیرنیا امروز _چهارشنبه یازدهم مردادماه_ در پنجاه‌وچهارمین جلسه کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در این جلسه موانع و مشکلات قضائی پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری مدیریت شهری بررسی شد و حمایت از سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری و مدیریت شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های کمیسیون تخصصی گردشگری و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر گرگان از پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری مدیریت شهری، مشخص شد بسیاری از پروژه‌ها با مشکلات حقوقی و قضائی روبه‌رو است و این مشکلات سبب شده است پروژه‌ها با کندی انجام شود.

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در این راستا از ریاست دادگستری استان گلستان و دادستان دعوت کردیم با هم‌اندیشی و مشورت تمام اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری بتوانیم مشکلات را به مقامات قضائی منتقل کنیم.

بصیرنیا ادامه داد: در این‌جلسه مشکلات قضائی پروژه‌های شهربازی مدرن، بازار موزه هفت شهر، تله‌کابین، آبشار مصنوعی و پروژه بخش خصوصی مجموعه گردشگری لوتوس در کمربندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، در جلسه کمیسیون، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان و محمود اسپانلو دادستان عمومی شهر گرگان حضور داشتند.

کد خبر 677354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.