ترویج تردد سبز با افزایش میکروموبیلیتی در شهرهای ایرلند

شهرهای لیمریک و ناوان در ایرلند شمالی از این پس از خدمات دیجیتالی بیشتری در زمینه میکروموبیلیتی‌هایی نظیر دوچرخه و چرخ‌های باربر برخوردار خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی فناوری حمل‌ونقل Tier ادعا کرده است که به‌زودی نرم‌افزار مشترک جدیدی برای شهروندان لیمریک و ناوان توسعه خواهد داد که بهره‌گیری از دوچرخه‌های الکتریکی و گاری‌های باربر را برای شهروندان تسهیل می‌کند. بدون شک، این اقدام افراد بیشتری را به عبور و مرور از طریق دوچرخه‌های الکتریکی و چرخ‌های باربر اشتراکی سوق خواهد داد و در کاهش گرایش آن‌ها به تردد از طریق خودروهای شخصی نقش مهمی ایفا خواهد کرد که این امر به سهم خود می‌تواند در به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده ناشی از حمل‌ونقل شهری بسیار سهیم باشد.

نرم‌افزار جدید کمپانی Tier قابل استفاده برای دوچرخه‌های معمولی اشتراکی، دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی، دوچرخه‌های اشتراکی دارای ایستگاه، دوچرخه‌های اشتراکی بدون ایستگاه و سه‌چرخه‌های باربر خواهد بود و امکان تغییر مسیر یا جایگزین کردن وسیله نقلیه را با سایر دوچرخه‌ها در ایستگاه‌های مختلف فراهم می‌آورد. در واقع، شهروندان لیمریک و ناوان قادر خواهند بود با استفاده از این نرم‌افزار سفر خود را از طریق میکروموبیلیتی‌های اشتراکی طراحی کنند و در نزدیک‌ترین فاصله نزدیک به مقصد خود پیاده شوند. نکته جالب‌توجه در مورد نرم‌افزار نام‌برده اینکه، شهروندان لیمریک و ناوان می‌توانند از آن برای تردد از طریق میکروموبیلیتی‌های اشتراکی در داخل هر دو شهر بهره بگیرند و نیازی به نصب نرم‌افزار جدید برای این منظور نخواهند داشت.

ترویج تردد سبز با افزایش میکروموبیلیتی در شهرهای ایرلند

افزایش دسترسی به انواع دوچرخه‌های اشتراکی و سه‌چرخه‌های باربر از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار جدید است که تمام نیازهای شهروندان را برآورده می‌کند و ضرورت عبور و مرور از طریق خودروهای شخصی را به حداقل می‌رساند.

مدیران لیمریک و ناوان امیدوار هستند که افزایش خدمات حمل‌ونقل در بخش میکروموبیلیتی‌ها به ایجاد سیستمی یکپارچه در این دو شهر منجر شود که برآورده کردن نیازهای تردد سبز شهروندان را به دنبال دارد و از طریق کاهش گرایش آن‌ها به عبور و مرور با خودروها، تحقق اهداف صفر انتشار کربن را تسهیل خواهد کرد.

کد خبر 677338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.