مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک امروز و فردا تعطیل است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یازدهم و دوازدهم مردادماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان اصفهان با توجه به ابلاغ دولت به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا تعطیل است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم در روزهای یازدهم و دوازدهم مردادماه به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان اصفهان مراجعه نکنند، افزود: همچنین آن دسته از شهروندانی که در تاریخ‌های یازدهم و دوازدهم مردادماه نوبت اینترنتی داشته‌اند مجدد از طریق سایت راهور ۱۲۰ برای روزهای دیگر نوبت دریافت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که دارای نوبت اینترنتی بوده و مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در تاریخ‌های یازدهم و دوازدهم مردادماه به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی منقضی شده است، می‌توانند در روزهای شنبه و یکشنبه چهاردهم و پانزدهم مردادماه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این تاریخ این دسته از وکالت‌نامه‌ها از درجه اعتبار ساقط و هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد.

کد خبر 677308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.