فضای تعامل و هم‌افزایی افکار و اندیشه‌ها در دوازدهمین نمایشگاه مدیریت شهری

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فضای دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با حضور مدیران شهری و شهرداران فضای تعامل و هم‌افزایی افکار و اندیشه‌ها را ایجاد می‌کند.

سیدامیر سامع در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسیار خرسندم در فضایی حضور پیدا کردم که سرشار از فکر، اندیشه، هنر، تخصص و فضای امید به آینده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مدیریت شهری، مبلمان و طراحی شهری، بازیافت و پسماند، حمل‌ونقل و ترانزیت کالا و تولید کنندگان و تأمین کنندگان تجهیزات ایمنی، هوشمندسازی، عمران شهری، فضای سبز، حفاظت و ایمنی در بخش‌های مشاوره، طراحی، ساخت و بهره‌برداری و حوزه خدمات این نمایشگاه مشارکت کردند.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: فضای دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، همراه با حضور مدیران شهری و شهرداران فضای تعامل و هم‌افزایی افکار و اندیشه‌ها را ایجاد می‌کند و بی‌شک مدیران شهری می‌توانند با استفاده از خدمات و مصنوعاتی که در این فضا قرار دارد، خدمت‌رسانی خوبی به مردم شهرها داشته باشند.

وی اضافه کرد: از تمام کسانی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می‌کنند، برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه ایده بگیرند و برای رفع مشکلات آینده، مسائل خود را مطرح و از محصولاتی ارائه شده در نمایشگاه، استفاده کنند.

سامع با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم شهرهای امروز، حفاظت و احیای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های محیط زیستی است، گفت: معضلات مهمی را امروزه در شهرها در بخش آلودگی هوا، مدیریت پسماندها، کیفیت خاک و فضای سبز داریم و شهرها چاره‌ای ندارند، جز اینکه از آخرین دستاوردها در این حوزه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اگر هر فعالیتی که انجام می‌دهیم، کمترین تعارض را با محیط زیست داشته باشد، همچنین نباید اجازه دهیم سرمایه محیط زیستی کم شود و حتی سرمایه‌های جدیدی را در این حوزه ایجاد کنیم، بی‌شک موفق عمل کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از جمله این موارد، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، روش‌های ایجاد فضای سبز پایدار و متناسب با اقلیم با توجه به بحران کم‌آبی در شهر اصفهان، مسائل مربوط به مدیریت پسماندها، روش‌های تولید کمترین میزان پسماند و حمل‌ونقل پاک است.

وی با بیان اینکه در ساخت‌وسازها باید مدیریت هوشمند انرژی را مورد توجه قرار دهیم، تاکید کرد: این موارد مسائلی است که در چنین نمایشگاهی محصولات، خدمات و ایده‌های آن مشاهده می‌شود و قابل استفاده است.

سامع ابراز امیدواری کرد: مدیران شهر اصفهان روزبه‌روز از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و گام‌های بیشتری برای تحقق شهر زندگی برداشته شود.

کد خبر 677302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.