انتظار شهاب زاهدی برای گلزنی با پیراهن پرسپولیس ادامه خواهد داشت

شهاب زاهدی هیچ‌گاه موفق به گلزنی با پیراهن تیم بزرگسالان پرسپولیس نشده و پس از هفت سال به‌دنبال این است تا طلسم عجیب را از بین ببرد، اما ممکن است انتظار وی تا هفته دوم ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب زاهدی مهاجم هفت‌سال قبل تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ابتدای پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر باشگاه‌های ایران پس از بازی در لیگ‌های ایسلند، اوکراین و مجارستان با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس بازگشت؛ البته شهاب زاهدی تحت‌قرارداد با باشگاه اوکراینی زوریا لوهانسک است.

اما نکته عجیب درخصوص مهاجم جدید قرمزهای پایتخت این این است که شهاب زاهدی نه‌تنها در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل لیگ بیست‌وسوم هیچ گلی به‌ثمر نرسانده، بلکه در دوره اول حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت نیز نتوانسته بود به رقبا گل بزند تا عدد ۳۲۰۹ مقابل نام شهاب زاهدی و ناکامی‌اش در گلزنی برای قرمزها قرار بگیرد.

مهاجم باتجربه فصل پیش‌روی سرخ‌پوشان که طی شش‌سال گذشته در قامت لژیونر عملکرد خیلی‌خوبی از خود ارائه کرد، به‌دنبال این است تا به مدت‌زمان عجیبی که موفق به گلزنی با پیراهن پرسپولیس نشده پایان دهد. عجیب‌تر اینکه شهاب زاهدی به‌همراه سه‌بازیکن دیگر پرسپولیس در لیست تازه‌واردهای قرمزها هستند که قراردادشان ثبت نشده و احتمال غیبت وی در هفته اول فصل بیست‌وسوم وجود دارد.

کد خبر 677248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.