جزئیات انفجار مهیب امروز در آستارا

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: انفجاری مهیب در خیابان رستمیان آستارا رخ داد که شدت انفجار باعث مصدومیت یک نفر و رعب و وحشت شهروندان شد.

سهند نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع انفجار مهیب در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در ساعت ۱۷:۵۶ امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله چهار آتش‌نشان با یک خودروی اطفای حریق به محل حادثه در خیابان رستمیان اعزام شدند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این واحد پس از رسیدن به محل حادثه، با انفجار مهیب و حریق لوازم منزل مسکونی در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه مواجه شدند که به سرعت نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: شدت انفجار به حدی بود که پنجره‌ها و درب واحد مسکونی در طبقه همکف از جا کنده و شیشه‌های این خانه و تعداد زیادی از خانه‌های اطراف نیز شکسته و باعث رعب و وحشت همسایه‌ها شد.

نعمتی اظهار کرد: در این حادثه یک مرد ۳۶ ساله به دلیل موج ناشی از انفجار و سوختگی مصدوم و با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه صدای ناشی از انفجار واحد مسکونی بر اثر نشت گاز از لوله بوده است، اضافه کرد: میزان خسارت وارده در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 677238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.