نقش دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه مدیریت شهری افزایش می‌یابد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: مهمترین مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نسبت به سال‌های گذشته، به‌رغم زمان کم، حضور شرکت‌های دانش‌بینان است که این موضوع نگاه به آینده را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان اظهار کرد: بخشی از این نمایشگاه نگاه به گذشته و عملکردی است اما مهمترین مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نسبت به قبل، به‌رغم زمان کم، حضور شرکت‌های دانش‌بینان است که این اتفاق نگاه به آینده را نشان می‌دهد.

وی افزود: بسیار علاقه‌مند بودیم که بخشی از نمایشگاه را در اختیار شهرک علمی و تحقیقاتی قرار دهیم تا ایده‌ها و طرح‌های این شرکت‌ها در زمینه برنامه‌ریزی شهر ارائه شود، اما با محدودیت زمانی روبه‌رو شدیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شرکت‌های حاضر در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با شهرداری همکاری دارند یا در راستای حرکت رو به جلوی شهر کمک می‌کنند، بنابراین امیدوار هستیم شیب استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان را برای سال آینده تندتر کنیم و نگاه معطوف به آینده را بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: حدود ۱۲ سازمان شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارد و سایر شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، در حال فعالیت در حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل هستند.

بقایی با بیان اینکه امسال دوره‌های تخصصی بسیار خوبی در کنار دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری برگزار می‌شود، ادامه داد: هر کدام از سازمان‌های تخصصی یک دوره علنی و برنامه‌ریزی شده را برگزار خواهند کرد، از این‌رو امیدواریم مخاطبان عموم و کارشناسان سایر شهرها از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به هوشمندسازی به‌عنوان یکی از شعارهای محوری دوره ششم، اضافه کرد: در این راستا سازمان فاوا امسال در نمایشگاه حضور پیدا کرده که قابل توجه است.

کد خبر 677207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.