آخرین جزئیات دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز

در پی درگیری دو هنجارشکن با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، این زن و شوهر بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری دو نفر (زن و شوهر) با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب در بنای تاریخی نارنجستان قوام شیراز که بازتاب گسترده‌ای داشت، دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس و مراجع قضائی افراد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند و پرونده آنها جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه نارنجستان قوام شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز، ضارب را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی وی را به مقر انتظامی احضار کردند. متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود، پس از هماهنگی با مرجع قضائی روانه زندان شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

آخرین جزئیات دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز

تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس شورای قضائی فارس، با تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، دغدغه و جدیت آمران به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و اظهار کرد: دادگستری فارس حامی قاطع آمران به معروف است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به موضوع عفاف و حجاب، از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل‌گیری چنین برخوردهای توهین‌آمیزی با آمران به معروف جلوگیری کنند و افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

رئیس شورای قضائی فارس با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمان پرونده اخیر، گفت: وابستگی سازمانی و عضویت احد از متهمان این پرونده در یکی از نهادها در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت و انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و مصلح و ارشاد کننده افراد در رعایت امر عفاف و حجاب اسلامی باشند.

آخرین جزئیات دستگیری عامل ضرب و شتم آمر به معروف در شیراز

کد خبر 677200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 46
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    10 2
    باید این نامرد مجازات شود اول به دلیل بی غیزتی و بی حجابی خانمش دوم به دلیل نپذیرفتن حرف حق وسوم به دلیل توحش خودش واطرافیانش