کشف محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق از یک کامیون

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق با ارزش ۵۰ میلیارد ریالی که در قسمت بار یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود، خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک و پس از بررسی دقیق‌تر متوجه جاساز در قسمت بار خودرو شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۴۰۰ تیوپ، یک دستگاه اسپیکر بزرگ، ۴۰۰ فیلتر روغن، ۱۰۰ کارتن باتری خودرو در انواع مختلف، پنج دستگاه توربو متعلق به ماشین‌آلات صنعتی و ۱۰ قطعه مربوط به ماشین‌آلات صنعتی که همه خارجی و به صورت قاچاق تهیه شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ پیش‌روی رشد تولید در کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و قاطعیت این موضوع را دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهد عده‌ای برای کسب منافع شخصی خود با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازارهای داخلی باعث متوقف شدن رشد تولید در کشور و بیکاری جوانان شوند.

کد خبر 677141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.