عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم مردادماه

در این بسته خبری از سند جامع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کرج تصویب شد تا جمع‌آوری اطلاعات ترافیکی معابر شهر مشهد با استفاده از پهباد و شهردار آینده قیدار از نیروهای بومی انتخاب می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سند جامع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کرج تصویب شد

عمار ایزدیار، سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تصویب و اجرایی شدن سند نقشه مهندسی جامع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با نگاه استانی و کلانشهر کرج خبر داد.

ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر قم مشخص شد

انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای اسلامی قم در دور ششم، امروز (سه شنبه) با حضور هر ۱۳ عضو شورای این شهر برگزار شد و محسن محرری به ریاست ابقاء شد و محمود مسگری که پیش تر به عنوان نایب رئیس بود جای خود را به حسن طلایی داد.

رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شد

مجید ناصحی مقدم، عضو شورای اسلامی شهر زنجان برای دومین سال متوالی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

۸۰۰ مورد آتش‌سوزی در مراتع بروجرد رخ داد

نادر موسیوند، معاون عملیات آتش نشانی بروجرد گفت: ۸۰۰ مورد آتش‌سوزی در مراتع و زمین‌های کشاورزی بروجرد در تیرماه سال جاری رخ داد.

قرارداد پیش پرداخت خرید واگن امضا شد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از امضای قرارداد پرداخت پیش پرداخت خرید واگن برای تأمین نیازهای پایتخت خبر داد و سخنگوی شورا هم از مشاهداتش در خیابان انقلاب اسلامی و آسیب‌های اجتماعی همچون استعمال، خرید و فروش مواد مخدر و اموال سرقتی با عبارت «نابودستان» یاد کرد و خواستار شفاف‌سازی قرارگاه اجتماعی شهرداری در مورد اقداماتش شد.

جسد مردی در زیرزمین یک واحد مسکونی شهر دزفول کشف شد

روح الله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش نشانان دزفول جسد یک مرد حدود ۵۴ ساله را در زیرزمین یک منزل مسکونی واقع در این شهر کشف کردند.

شهردار آینده قیدار از نیروهای بومی انتخاب می‌شود

خدیجه خداکرمی، رئیس شورای شهر قیدار گفت: با توجه به مشکلاتی که با انتخاب شهردار غیربومی تجربه کردیم قطعاً شهردار جدید از نیروهای بومی انتخاب می‌شود.

وضعیت تأمین آب برای ناژوان و فضای سبزِ اصفهان بسیار اسفناک است

مجید عرفان منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت فضای سبز شهر از نظر تأمین آب بسیار اسفناک و شرایط "ناژوان" بحرانی است، گفت: درباره این بحران جدی به مسؤولان آب منطقه‌ای هشدار داده‌ایم که فضای سبزِ اصفهان رو به نابودی است.

آتش‌سوزی در سوله تجاری کرج

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: حریق سوله تجاری توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد.

جمع‌آوری اطلاعات ترافیکی معابر شهر مشهد با استفاده از پهباد

علی سمیعی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از شبیه‌سازی ترافیکی معابر و تقاطع‌های سطح شهر با استفاده از تصاویر ثبت شده توسط پهباد خبر داد.

کد خبر 677135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.