۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
دستگیری ۳۳۰ سارق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف ۳۲۹ فقره سرقت در سال‌ جاری خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۳۰ سارق دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رستمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال‌جاری ۳ هزار و ۳۲۰، دو دستگاه موتور سیکلت، ۲۵ تن و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی، ۲۱ هزار و ۹۶ عدد سرم، الکل طبی و داروی قاچاق کشف و در این رابطه ۱۰ نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۲۹ فقره سرقت کشف و ۳۳۰ سارق دستگیر شده‌اند، افزود: طی این مدت یک‌هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز به وزن تقریبی سه تن و ۵۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و در این رابطه ۵۷ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تالش از جمع‌آوری ۲۲۲ معتاد متجاهر و دستگیری ۴۵ خرده‌فروش و ۱۶ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این افراد ۵۴ کیلو و ۷۳۸ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شده است.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد با هنجارشکنان، ۴۲۳ دستگاه خودرو و ۲۲۳ دستگاه موتور به دلیل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی و رعایت نکردن قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل قاچاق مواد مخدر، سرقت و جابه‌جایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

رستمی گفت: طی این مدت، سه‌هزار و ۱۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد ۱۳۷ مغازه پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است.

وی افزود: تالش با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود و برای تأمین و حفظ امنیت آن در سال‌جاری چند مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

کد خبر 677119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.