نصب ۱۰۰ عدد چراغ تلسکوپی در محور آستارا - تالش با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا گفت: سال‌جاری ۱۰۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی در ۱۶ دوربرگردان‌ و نقاط حادثه‌خیز محور آستارا - تالش با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال نصب شده است.

شاهپور آذروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌جاری به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در محور آستارا - تالش ۱۰۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در ۱۶ دوربرگردان و نقاط حادثه‌خیز این محور مواصلاتی نصب شده است.

وی افزود: ۱۵ عدد پایه چراغ تلسکوپی در محدوده‌ای به طول ۸۰۰ متر در محور حادثه‌خیز آستارا - تالش (بازار روستای نصرت‌آباد) با اعتباری بالغ بر هفت‌میلیارد ریال از محل منابع دهیاری و شورای اسلامی روستای نصرت‌آباد و سازمان راهداری و کمک خیرین نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: سال‌جاری، از میدان شهدای گمنام تا سه‌راه ویرمونی آستارا به طول یک‌ونیم کیلومتر تعداد ۳۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی نصب شده است.

آذروند تصریح کرد: نصب ۵۰ عدد پایه چراغ تلسکوپی در محور حادثه‌خیز روستای دربند، پشت پلیس‌راه به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از منابع دهیاری دربند و اداره راهداری و کمک خیرین در دست اجرا است و این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: سال‌جاری، خط‌کشی حوزه استحفاظی راهداری آستارا، از محور آغچای تا تالش به صورت رفت‌وبرگشت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستارا گفت: طی این مدت، شن‌ریزی، تسطیح به همراه احداث میدان و کانیو در حاشیه راه منطقه حیران به طول ۷۰۰ متر و اعتباری باِلغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع دهیاری حیران و خیرین منطقه اجرا شده است.

آذروند افزود: خط‌کشی روستای کانرود به طول دو کیلومتر، نصب علائم، اجرای سرعت‌کاه و لکه‌گیری آسفالت در محور حادثه‌خیز آستارا - تالش (بازار روستای نصرت‌آباد، روستای کشلی و دوربرگردان روستای سیبلی و داداش‌آباد) در مجموع با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

کد خبر 677043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.