اجرای تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع) سمنان با حمایت وزارت راه و شهرسازی

رئیس شورای شهرستان سمنان در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی، خواستار حمایت این وزارتخانه از اجرای تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع) سمنان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس شورای شهرستان سمنان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر به همراه نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با وزیر راه و شهرسازی در راستای همراهی هرچه بیشتر این وزارت به منظور اجرای طرح‌های شهر سمنان دیدار کردند.

حسین موسوی، رئیس شورای شهرستان سمنان در این نشست از وزیر راه و شهرسازی خواستار همراهی و حمایت این وزارتخانه در اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسن (ع) شد و اظهار کرد: اجرای این پل می‌تواند دسترسی به زمین‌های بالادست شهرک نهضت ملی مسکن در روزیه را فراهم کند و زمینه‌ای برای گسترش شهر و دسترسی غرب به شرق شهر از بلوارهای شهید اخلاقی و شهید نوروزی، باشد.

وی افزود: اجرای این طرح به حذف قطعه چهارم آزادراه حرم تا حرم کمک خواهد کرد و می‌تواند جذب بیش از ۱۵ میلیون مسافر به داخل شهر که در این مسیر تردد دارند را برای شهر تاریخی سمنان به همراه داشته باشد.

در ادامه این نشست، حاضران به بحث و تبادل نظر پرداختند و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پایان طی دستور کتبی، شرایط مشارکت در احداث این تقاطع را جویا شد.

کد خبر 677040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.